Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

środa, 7 września 2016

Jak wykorzystać muszle- 6 pomysłów

Witajcie, kochani.
Serdecznie Wam dziękuję za zaglądanie do mnie i za bardzo miłe komentarze.
Już pisałam, że napady robótkowe  miewam fazami, ostatnio było szycie  poszewek, a od pewnego czasu znowu  nie dają mi spokoju muszle i muszelki, ciągle coś wymyślam, tym bardziej, ze  znalazłam w necie fantastyczne inspirujące pomysły.
Już kilka razy pokazywałam ozdoby z muszli, które bardzo lubię, bo są  wdzięcznym materiałem do prac ręcznych. Do tej  pory zrobiłam kilka    wianków , oraz inne ozdoby. Ponieważ  z założenia na tym blogu są tylko moje zdjęcia, tak jest i tym razem.
1. Muszle ze światełkami




Taki widok na kuchennym parapecie od razu przypomni o wakacjach.


2. Muszle ze świeczkami. Zamiast światełek  użyłam wysokich  świeczek





3.  Na starym słomkowym kapeluszu wianek z muszelkami


 

4. Te  same kieliszki odwrócone na podstawce, a na nich świece



5. Nawet bez światełek muszelki "wyglądają "



6. Serduszko -zawieszka, przy którym bardzo się odstresowałam.





Podejrzewam, że to jeszcze nie koniec muszelkowych robótek. Tymczasem pozdrawiam Was cieplutko.
U mnie kwitną zimowity, a to znaczy, że nadchodzi Pani Jesień, lubicie tę porę roku?



29 komentarzy:

  1. Kapelusz i odwrócone kieliszki to moi faworyci : ) Piękne dekoracje. Lubię jesień, za jej barwy i szelest liści. Kupiłam sobie kaloszki, pierwsze od dzieciństwa więc pewnie i kałuże też polubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mamy upalne lato, kaloszki musisz zostawić na potem.:)

      Usuń
  2. Cecylio,
    Twoje muszelki to prawdziwe nadmorskie skarby przywiezione z wakacji. Domyślam się, że z ciepłych krajów. Wspaniałe aranżacje! Dekoracyjna i bardzo piękna zawieszka skradła moje serce. Moje zimowity kończą swoje kwitnienie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszelki są nabyte, a gorące plaże nad Bałtykiem muszą mi na razie wystarczyć. :))

      Usuń
  3. Jesień za progiem a u Ciebie lato w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny gorący weekend w całym kraju, mam nadzieję, że nie ostatni.:))

      Usuń
  4. Te dekoracje są świetna:)))muszle ze światełkiem i wianek na kapeluszu rewelacja:)))Super pomysły i super wykonanie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się spodobały moje próbki aranżacyjne.:))

      Usuń
  5. Piękne dekoracje stworzyłaś:))Ja powoli znoszę do domu jesienne skarby:))chociaż pogoda za oknem wakacyjna:)Bardzo lubię jesień tylko taką słoneczną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momentami czuje się tchnienie jesieni, ale jeszcze trochę poczekamy.:))

      Usuń
  6. Lubię muszle, dlatego każda dekoracja jest piękna. Ja swoje poprzyklejałam do tablicy korkowej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszle można wykorzystać na tysiące sposobów, może są troszkę infantylne, ale bardzo, bardzo je lubię w dekoracjach.:))

      Usuń
  7. Cela, Twoje dekoracje są naprawdę imponujące:O Muszle w szkle wyglądają zjawiskowo, a wianek na kapeluszu i serduszko to majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa, naprawdę takie aranżacje pozwalają mi się
      " wyluzować".:))

      Usuń
  8. MAm wianek serduszko...fajnie wygląda na kapeluszu, ale Twoje serce zwaliło mnie z nóg !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że zdziecinniałem robiąc to serduszko, dobrze, że Ci się podoba.:))

      Usuń
  9. Muszle to bardzo wdzięczny materiał dekoracyjny. U mnie szklane pojemniki pełne muszli są całoroczną ozdobą łazienki. Pomysł na świeczniki na odwróconych kieliszkach bardzo mi się podoba. Czy dobrze widzę, że te muszle są przyklejone do materiału owiniętego wokół świec? A te szklane naczynia masz cudne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszelki rzeczywiście przykleiłam do juty, która była na butelkach od wina, podzieliłam ją na pół, taki pasek idealnie pasuje do świeczek.
      Wszystkie ozdoby z muszli powstały z myślą o łazience właśnie.:))

      Usuń
  10. Piękne dekoracje :)Przypominać będą lato:) Lubię jesień, pod warunkiem, że nie pada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście możemy jeszcze cieszyć się gorącą pogodą. :))

      Usuń
  11. Urocze i z pasja zrobione muszelkowe dekorację . Moją uwagę przykuł muszelkowy wianek - przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita......a ja mam trochę muszli i siedzą gdzieś w kącie, ale mnie zainspirowałaś. Na ile potrafię coś sobie z nich zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne dekoracje z muszelek.Dekoracja w kształcie serca oczarowało mnie jest cudowne.Zimowity kwitną u mnie.Lubię jesień jak liście zmieniają barwę a drzewa tak pięknie wyglądają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam muszelki i zawsze tęsknię za morzem na ich widok! Kieliszki + muszelki = nieziemski efekt! Serducha jest jednak ponad wszystko. Zdolniacha z Ciebie, Celu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne dekoracje z muszelek, to niezwykle wdzięczny materiał :) Można wyczarować z nich prawdziwe cudeńka... co widać po Twoich ozdobach :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wykorzystuję kieliszki do niecnych planów - fajny pomysł wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszelki są super, też lubię się nimi bawić i też sobie ustawiam i wsypuję do pojemniczków itp.:)) Śliczne są te kompozycje ze świecami.

    OdpowiedzUsuń
  18. PRZEPIĘKNE DEKORACJE ! ! ! ! ! ! ! ! ! - usciski

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZEPIĘKNE DEKORACJE ! ! ! ! ! ! ! ! ! - usciski

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget